خلاصه حوادث اینجا

ساخت وبلاگ

به گزارش جام جم آنلاین، آتش نشانان ایستگاه‌های 37و78به محض دریافت این خبر در حدود ساعت 3 بامداد امروز به شهرک مشیریه، خیابان صالحی رهسپار شدند.

به گفته اسدزاده، فرمانده آتش نشانان اعزامی، در این حادثه دو چادر که برای اسکان کارگران برپا شده بود کاملا دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: بنا به اظهار شاهدین، یکی از کارگران در داخل چادرها در میان دود و آتش گرفتار شده بود که بلافاصله نیروهای آتش نشانی اقدام به خاموش کردن آتش کردند که پس از جستجو ، این کارگر را که دچار سوختگی شدید شده بود، پیدا کردند.

اسدزاده اظهارکرد: عوامل اورژانس پس از معاینه این شخص، مرگ وی را تایید کردند.

به گزارش پایگاه خبری 125، این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: جنازه این کارگر 20 ساله افغانی جهت بررسی علت مرگ و نیز چگونگی وقوع این حادثه تحویل نیروی انتظامی منطقه شد.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 139 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 20:05

به گزارش جام جم آنلاین، صبح روز پنج شنبه ماموران کلانتری 111 هفت چنار در تماس با بازپرس جنایی تهران از کشف جسد غرق خون زن 40 ساله ای داخل خانه اش در محله غفوری خیابان قزوین خبر دادند. با حضور تیم جنایی در محل جنایت آنها با جسد غرق خون زن 40 ساله به نام منیر در حالیکه سیمی در کنار جسد بود روبرو شدند. پزشک جنایی پس از معاینه جسد زمان قتل را 5 ساعت قبل و علت مرگ را اصابت دو ضربه عمیق به بازوی دست چپ مقتول و خفگی اعلام کرد.

در ادامه پسر 20 ساله منیر که موضوع قتل مادرش را به پلیس اطلاع داده بود با معرفی پدرش به عنوان قاتل گفت: چند وقتی بود پدر و مادرم با یکدیگر اختلاف داشته و قهر بودند. به همین خاطر پدرم خانه را ترک کرد. عصر چهارشنبه به دنبال پدرم رفته و از او خواستم در آستانه سال نو به خانه بازگردد و آشتی کند. او نیز حرفم را قبول کرد. اواخر شب به خانه رفتیم و پدر و مادرم با هم آشتی کردند.

پسر مقتول اضافه کرد: ساعت 1 بامداد که از آشتی آنها مطمئن شدم به خانه دوستم رفتم و شب را آنجا گذراندم. صبح پدرم با من تماس گرفت و ادعا کرد مادرم را به قتل رسانده است. شوکه شده بودم و نمی دانستم باید چکار کنم. به همراه دوستم به خانه آمدیم و هرچه در زدم کسی در را باز نکرد به همین خاطر با شکستن در وارد خانه مان شدم و با جسد مادرم در حالیکه سیمی دور گردنش بود در اتاق خواب روبرو شدم. با کمک دوستم مادرم را به پذیرایی آورده و پس از بازکردن طناب با اورژانس تماس گرفتم با حضور اورژانس آنها اعلام کردند چند ساعتی از مرگ مادرم منیر می گذرد.

پس از اظهارات پسر 20 ساله ماموران در بررسی خانه با یادداشت قاتل برای پسرش روبرو شدند. مرد همسرکش در یاداشتی با اعتراف به قتل انگیزه اش را اختلافات قبلی با همسرش اعلام کرد.

با پایان بررسی صحنه جرم جسد زن 40 ساله به پزشکی قانونی منتقل و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور قاضی سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقاتشان را برای شناسایی مرد همسرکش و دستگیری او آغاز کردند.

منبع: میزان

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 145 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:12

به گزارش جام جم نما ، مقامات روسی می‌گویند تمام ۶۲ مسافر و خدمه هواپیمایی که از دوبی عازم جنوب روسیه بودند زمانی که این هواپیما در دومین تلاش برای فرود در فرودگاه «رستوف‌آن‌دون» سقوط کرد، کشته شدند.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 134 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:12

به گزارش جام جم آنلاین ، قاضی محمد شهریاری گفت: یک خانم 44 ساله که جزو مصدومان حادثه انفجار روز چهارشنبه در بازار تهران بود، امروز فوت کرد.

وی افزود: این خانم که در بیمارستان سینا بستری بود، از ناحیه دست، پا و شکم دچار جراحت شدید شده بود که در نهایت صبح امروز فوت کرد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصریح کرد:‌پرونده فوت این خانم با عنوان قتل در دادسرای امور جنایی مفتوح شده و دستورات لازم به پزشکی قانونی برای کالبدشکافی، تعیین علت مرگ و سایر اقدامات قضایی صادر شده است.

در روز چهارشنبه در بازار تهران در یک پاساژ سه طبقه طلا انفجاری رخ داد که طی آن 39 نفر از شهروندان مصدوم شدند.

سردار ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ عصر همان روز در محل حادثه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شواهدی وجود دارد که وجود مواد منفجره را منتفی می‌کند و علت حادثه به احتمال زیاد مواد شیمیایی خواهد بود.

همان شب سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه احتمالاً مواد محترقه به جا مانده از مراسم چهارشنبه آخر سال باعث وقوع این حادثه شده است، گفت: یک نفر مظنون در این پرونده با دستور قضایی بازداشت شده است.

منبع: فارس

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 135 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 17:12

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، یک هواپیمای مسافربری از نوع بوئینگ 737 با 61 مسافر در حال فرود در فرودگاه روستوف اون-دون در جنوب روسیه، سقوط کرد.

بیشتر مسافران هواپیمای ساقط شده در جنوب روسیه از شهروندان روسیه بوده اند. این هواپیما متعلق به شرکت فلای دبی بوده که تمامی سرنشینان آن شامل 55 مسافر و 6 خدمه آن کشته شدند. مقامات رسمی روسیه نیز اعلام کردند که احتمال زنده ماندن هیچ یک از مسافران موجود ندارد

این هواپیمای دبی به خاطر بدی شرایط جوی مجبور به فرود اضطراری شده بود که در فرودگاه روستو روسیه سقوط کرد. یک منبع روسی گفته است که این هواپیما به خاطر کمبود دید سقوط کرده است.

مقامی دیگر روسی نیز گفت: بیشتر مسافران این هواپیما از شهروندان روسیه بوده اند.

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد یازده خارجی جزو سرنشینان هواپیمایی بودند که در جنوب روسیه سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 148 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 13:40

به گزارش جام جم آنلاین ، سیدمصطفی مرتضی در رابطه با مهمترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: ساعت 21:30 شب گذشته تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ساوه ـ همدان در 10 کیلومتری غرق‌آباد منجر به فوت 3 مسافر شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه 2 مصدوم نیز بر جای گذاشت، افزود: مصدومان حادثه بلافاصله توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند. همچنین 19:24 شب گذشته در کیلومتر 15 مهرستان سیستان و بلوچستان برخورد یک دستگاه پراید با کامیون یک مصدوم و سه کشته بر جای گذاشت.

سخنگوی سازمان امداد و نجات همچنین از واژگونی یک دستگاه هیوندای آوانته در خراسان شمالی خبر داد و اعلام کرد: این حادثه در کیلومتر 40 اسفراین به سنخواست به وقوع پیوسته و 2 مصدوم و سه فوتی به همراه داشته است.

مرتضوی در ادامه به روند امدادرسانی به مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: از 25 اسفند تا کنون بیش از 630 مأموریت توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر انجام گرفته و بیش از 500 مسافر از مرگ حتمی در حوادث نجات یافته‌اند.

وی در پایان از امدادرسانی به بیش از 8 هزار مسافر نوروزی خبر داد و گفت: بیش از هزار مسافر نیز اسکان اضطراری یافته و هزار مسافر نیز به صورت سرپایی درمان شدند. همچنین 300 مصدوم توسط نیروهای هلال‌احمر به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

منبع: فارس

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 144 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 13:40

به گزارش جام جم آنلاین مجتبی خالدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، گفت: در ساعت 12 و 57 دقیقه ظهر امروز یک دستگاه خودروی پژو 405 در کیلومتر 2 اتوبان همدان به سمت تهران واژگون شد که این حادثه شش مصدوم بر جای گذاشت که در پی آن دو آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در استان مازندران در محدوده سوادکوه نیز واژگونی یک دستگاه پراید در ساعت 12 و 49 دقیقه ظهر امروز رخ داد که هفت نفر در اثر این حادثه مصدوم شدند که برای کمک به حادثه‌دیدگان سه آمبولانس به محل اعزام شد که اولین آمبولانس ظرف چهار دقیقه خود را به محل رساند.

سخنگوی اورژانس کشور در ادامه به حادثه تصادف سمند و پراید اشاره کرد و گفت: این حادثه در محور شاهرود-سبزوار در ساعت 12 و 20 دقیقه امروز رخ داد که دو کشته و هفته مصدوم به دنبال داشت و اولین آمبولانس طی سه دقیقه به محل حادثه رسید.

وی افزود: در محور نیشابور- فیروزه نیز یک دستگاه خودوری ال90‌ با پژوی 405 تصادف کرد که چهار آمبولانس ظرف شش دقیقه به محل رسیدند؛ این حادثه نیز هشت مصدوم داشت.

خالدی در پایان به حادثه تصادف 17 خودرو در اتوبان آزادگان، غرب به شرق، بعد از خلیج، زیر پل آزادگان اشاره کرد و گفت: این حادثه که در ساعت 10 و 56 دقیقه صبح امروز اتفاق افتاد، 10 مصدوم داشته که هفت نفر زن و سه نفر مرد بودند. شش آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به این محل اعزام شدند و همه مصدومان به بیمارستان هفت تیر منتقل شدند.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 152 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 21:30

به گزارش جام جم آنلاین ، محسن ابراهیمی گفت: صبح امروز در محور لردگان - فلارد حوالی روستای چنار محمودی، یک دستگاه خودروی سواری پراید به زیر پل سقوط کرد که فوت دو تن را به همراه داشت.

وی افزود: با اعلام این حادثه، به اپراتوری فوریت های پزشکی لردگان، پایگاه اورژانس 115 گوشکی به محل حادثه اعزام شد و تکنسین های فوریت های پزشکی پس از چک علائم حیاتی متوجه شدند که دو مصدوم به علت شدت جراحت جان خود را از دست دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حوادث واژگونی ها در صدر حوادث هستند که با رعایت موارد ایمنی و راهنمایی رانندگی، شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 158 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 17:47

به گزارش جام جم آنلاین ، چند ماه پیش جسد فاسد شده دختر جوانی که فاقد مدارک هویتی بود، در اتوبان امام علی (ع) کشف شد و به دستور بازپرس کشیک قتل برای بررسی علت دقیق مرگ و تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شد. با بررسی‌های کارشناسان پزشکی قانونی بر روی جسد دختر جوان و با استفاده از اثر انگشت وی، هویت دختر جوان به نام نسترن شناسایی شد. همچنین مشخص شد وی سابقه‌دار بوده است.

پس از شناسایی بستگان مقتول مشخص شد نسترن با شخصی به نام مجید رفت و آمد داشته است که با به دست آمدن این سرنخ تلاش برای دستگیری مجید آغاز شد و سرانجام وی 26 اسفند دستگیر و به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درباره جزئیات قتل نسترن به بازپرس کشیک قتل گفت: روز حادثه نسترن برای مصرف هروئین به منزل من آمد اما پس از مصرف هروئین حالش بد شد، من هم که بسیار ترسیده بودم در تماس با یکی از دوستانم از وی کمک خواستم؛دوستم به من گفت اگر به نسترن آبلیمو تزریق کنم، حالش خوب می‌شود، من نیز چند سی‌سی آبلیمو به نسترن تزریق کردم و بعد تزریق از خانه خارج شدم.

مجید اظهاراتش را به بازپرس جنایی تهران اینگونه ادامه داد: زمانی که به خانه برگشتم، متوجه مرگ نسترن شدم و به دلیل ترس فراوانی که داشتم جسد نسترن را کنار اتوبان رها کردم و از آنجا گریختم.

پس از شنیدن اعترافات مجید، سعید احمد بیگی؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران برای متهم این پرونده قرار بازداشت موقت صادر کرد و مجید برای بازسازی صحنه قتل و سایر تحقیقات تحویل اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.


منبع: تسنیم

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 144 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 16:46

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت : در پی شکایت شهروندی مبنی بر سرقت از داخل خودرو وی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : این سارق هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به 23 فقره سرقت داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان اعتراف کرد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان به همشهریان توصیه کرد: وسایل شخصی (کیف و اسناد و مدارک ) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ویژه روی صندلی و در معرض دید نگذارید و هنگامی که برای بازدید فنی یا پنچرگیری از خودرو خارج می شوید، درهای خودرو را قفل کنید.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 165 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 16:46

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا چاپی گفت: در پی کشف و توقیف یک دستگاه کامیون حامل لیمو خارجی، صاحب محموله قاچاق با تقاضای پرداخت 200 میلیون ریال رشوه به مامور پلیس قصد داشت، زمینه چشم پوشی مأموران از جرم ارتکابی را با ترفندهای مختلف فراهم آورد.

وی افزود: متهم برای اعمال نفوذ در تصمیم پلیس به رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان عسلویه پیشنهاد رشوه 200 میلیون ریالی می کند تا با این مبلغ ، زمینه آزادی محموله قاچاق را فراهم کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یادآورشد: این مأمور وظیفه شناس پس از مواجه شدن با این درخواست، بلافاصله موضوع را به فرمانده انتظامی شهرستان اعلام و شماره حساب خود را به متهم برای پرداخت مبلغ رشوه اعلام می کند که سریعا توسط پدر متهم مبلغ 200 میلیون ریال به حساب وی واریز شد؛ نهایتا وی موضوع را صورتجلسه و مبلغ رشوه را ضمیمه پرونده می کند.

سرهنگ چاپی با بیان این که متهم به همراه پرونده تشکیل شده تحویل محاکم قضایی شد، افزود: این متهم در بازجویی انجام شده به مبلغ پیشنهادی رشوه 200 میلیون ریالی برای کمک به آزادی کالای قاچاق اعتراف کرد.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 138 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 16:46

جام جم آنلاینجام جم آنلاینآبلیمو دختر جوان را کشتکشف جسد خونین مادر در شرکت پسرشمراقب اینترنت رایگان باشیدتصادف مرگبار در اتوبان امام علی (ع) با عابر پیادهانفجار در بازار تهران +فیلم و عکسفروش جان برای لذت از زندگیکشف کوسه‌ ماهی و دلفین از قاچاقچیانتوصیه‌هایی برای نوروز بدون خاطره تلخفقط از صرافی‌های مجاز ارز تهیه کنیدعکس‌های خواستگار اینترنتی برای اخاذی از دخترانمادربزرگ جنایتکارآخرین جزئیات به دست آمده از حادثه انفجار بازار تهراندستگیری یک مظنون در انفجار بازارمنتفی‌بودن احتمال خرابکارانه در انفجار بازار تهران +عکسانفجار کپسول عامل حادثه بازار تهران / خرابکاری در کار نیست +عکسانفجار در بازار تهران / افزایش مجروحان به 39 تن +عکسانهدام باند سرقت مسلحانه 10میلیاردی در تهرانکبوتری که جان 194 نفر را نجات داد +عکساصابت نارنجک به آمبولانس +عکسسرانجام دختری که بر اثر شکنجه به کما رفتچهارشنبه سوری جنگی در ایران ( عکس و فیلم)پسر 3 ساله قاتل مادر را معرفی کردوقوع 240 حریق در تهران/ چهارشنبه سوری جان 3 نفر را گرفت22 کشته در سقوط هواپیمای نظامی در اکوادورنارنجک دستی مرگ نوجوان را رقم زدتعداد مصدومان به ۱۶۰ نفر در کشور رسیدنزاع مرگبار در لویزان46 مجروح و 137 مورد آتش‌سوزی در چهارشنبه آخر سال۱۰۷ آتش‌سوزی در چهارشنبه آخر سال۶۸ حادثه در شب چهارشنبه آخر سال تا این لحظه۲۷ مصدوم و فوت مردی ۴۵ ساله بر اثر ایست قلبینارنجک، جوان ۲۰ ساله را به بیمارستان فرستادتصادف مرگبار پراید و کامیون +عکسجزئیات حمله به دومامور شهرداری +عکسمرد بی‌خانمان، سارق فروشگاه‌های تلفن همراهداماد، قربانی اختلاف خانوادگی شدنقشه زوج جنایتکار برای قتل پیرزن مهمانردپای پدرخوانده در سرقت کیف پر از طلادستبرد مسلحانه پدربزرگ به بانکتصاویری از حوادث چهارشنبه سوری + اسلاید شوتصادف مرگبار اتوبوس و 3 موتورسیکلت در خیابان مفتح +عکسپایان گروگانگیری 5 میلیارد تومانیخرید و فروش مواد محترقهجاسازی 17 نفر در بار شمش آلومینیوم! +عکسحادثۀ غیرمنتظره هنگام پریدن از هواپیمای نظامیمثلث قتل، خودکشی و فوت مشکوکعاقبت لجبازی هنگام رانندگیبرق موتور سوار را گرفت و زنده سوخت

http://www.jamejamonline.ir Jamejam Daily Fa /Areas/Online/Content/Theme/Default/Images/logo.png http://Jamejaonline.ir Jamejam Daily

نسترن پس از مصرف هروئین حالش بد شد، من که بسیار ترسیده بودم در تماس با یکی از دوستانم از وی کمک خواستم و دوستم به من گفت که اگر به نسترن آبلیمو تزریق کنم، حالش خوب می‌شود. http://jamejamonline.ir/online/2322548453266778443/%D8%A2%D8%A8%D9%84%DB%8C%D9%85%D9%88-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D8%B4%D8%AA Fri, 18 Mar 2016 10:57:13 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/02/23/635671337405924565_S.jpg جسد غرق در خون زن جوان ۳۶ ساعت بعد از قتل، در شرکت پسرش کشف شد. http://jamejamonline.ir/online/2322544010261174807/%DA%A9%D8%B4%D9%81-%D8%AC%D8%B3%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D9%86%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%D8%B4 Fri, 18 Mar 2016 10:52:26 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/28/635938949015428420_S.jpg در نوروز بسیاری از مسافران هنگام سفر از اینترنت رایگان هتل‌ها و مراکز تفریحی استفاده می‌کنند؛ موضوعی که گر چه در نگاه اول نشاندهنده خدمات خوب است، اما در این میان عده‌ای سودجو به راحتی با استفاده از وای‌فای رایگان دست به سرقت اطلاعات مسافران می‌زنند. http://jamejamonline.ir/online/2320173642793120390/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF Thu, 17 Mar 2016 19:00:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937285513425495_S.jpg رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یک دستگاه وانت کاپرا با با یک مرد ۲۸ ساله در بزرگراه امام علی (ع) تهران خبر داد و گفت: این تصادف منجر به فوت عابر پیاده شد. http://jamejamonline.ir/online/2321606317265054254/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81-%D9%85%D8%B1%DA%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9-%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%87 Thu, 17 Mar 2016 16:34:28 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1391/11/15/634954893508471940_S.jpg عصر روز گذشته (چهارشنبه 26 اسفند) انفجار در پاساژ سه طبقه طلا در بازار تهران رخ داد که باعث زخمی شدن 39 تن شد که ‌24 نفر از این مجروحان به بیمارستان سینا و 8 تن به بیمارستان لقمان منتقل شده و 7 نفر نیز به صورت سرپایی در بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار گرفتند. http://jamejamonline.ir/nama/2321305860348242994/%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Thu, 17 Mar 2016 10:46:35 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937601744943370_S.jpg بیشتر ما در زندگی شخصی‌مان دوره‌ای را تجربه کرده ایم که در آن زمان از نظر مالی شرایط مساعدی نداشتیم. http://jamejamonline.ir/online/2320052203649883968/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AC%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%B0%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C Thu, 17 Mar 2016 10:00:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937200941715605_S.jpg جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف کوسه‌ماهی و دلفین در شهرستان کنارک خبر داد. http://jamejamonline.ir/online/2321179761319742395/%DA%A9%D8%B4%D9%81-%DA%A9%D9%88%D8%B3%D9%87%E2%80%8C-%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D9%84%D9%81%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%A7%DA%86%D8%A7%D9%82%DA%86%DB%8C%D8%A7%D9%86 Thu, 17 Mar 2016 08:14:49 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937443764511565_S.jpg روزهای پایانی سال در حال سپری شدن است و شهروندان خود را برای نوروز و تحویل سال جدید آماده می‌کنند. در این روزهای پایانی سال شهروندان دغدغه سرقت پول‌هایشان در مراکز خرید و امنیت خانه‌هایشان در تعطیلات نوروز را دارند. پلیس با توجه به دغدغه‌های شهروندان، از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و طرح نوروزی را در دو مرحله از 15 اسفند تا 15 فروردین اجرا می‌کند. http://jamejamonline.ir/online/2321176091960739187/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D8%AE Thu, 17 Mar 2016 08:12:56 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/27/635937990929990204_S.jpg رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: صرافی‌های غیرمجاز در پی سرقت از مسافران نوروزی و تورهای گردشگری هستند. http://jamejamonline.ir/online/2321173302864304192/%D9%81%D9%82%D8%B7-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF Thu, 17 Mar 2016 08:09:03 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/27/635937988386733135_S.jpg راز خواستگار قلابی که با فریب دختران از آنها عکس‌های مخفیانه گرفته و سپس اخاذی می‌کرد، در جریان اخاذی همزمان از دو خواهر فاش شد. http://jamejamonline.ir/online/2321168158538576481/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D8%A7%D8%B0%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86 Thu, 17 Mar 2016 08:02:53 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/27/635937984933562299_S.jpg تامارا سمسونوا 68 ساله، پیرزن بازنشسته‌ای بود که در یک آپارتمان واقع در سن‌پترزبورگ روسیه زندگی می‌کرد.وی در اگوست 2015 به اتهام قتل 11 نفر و خوردن جسد آنها بازداشت شد. http://jamejamonline.ir/online/2320033064907213375/%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%AC%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D8%B1 Thu, 17 Mar 2016 07:00:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937187290933458_S.jpg فرمانده نیروی انتظامی در تشریح آخرین جزئیات به دست آمده از حادثه انفجار عصر روز چهارشنبه بازار تهران از دستگیری یک مظنون خبر داد. http://jamejamonline.ir/nama/2320815662754794194/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%A7%D8%AF%D8%AB%D9%87-%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86 Thu, 17 Mar 2016 01:09:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/27/635937704213774637_S.jpg فرمانده ناجا با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری درباره مسائل مختلفی از جمله ضرورت افزایش دو برابری نیروهای پلیس، دستگیری یک مظنون در انفجار بازار، بازدارندگی مجازات‌ها وضع مطلوب امنیت کشور، میانگین حقوق ۱.۵ میلیونی ناجایی‌ها سخن گفت. http://jamejamonline.ir/online/2320767366931427480/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B8%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1 Thu, 17 Mar 2016 00:21:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/27/635937704213774637_S.jpg فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه بررسی‌های کارشناسان استفاده از تی‌ان‌تی و دینامیت در انفجار عصر امروز را منتفی دانسته است، هرگونه احتمال وقوع این انفجار با نیت خرابکارانه را رد کرد. http://jamejamonline.ir/online/2320649356736854998/%D9%85%D9%86%D8%AA%D9%81%DB%8C%E2%80%8C%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Wed, 16 Mar 2016 21:58:40 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937601993126642_S.jpg معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران با بیان اینکه حادثه عصر امروز (چهارشنبه) پاساژ قیصریه پایتخت ناشی از انفجار کپسول هوابرش بود گفت: در این ارتباط به هیچ عنوان خرابکاری در کار نیست و این حادثه در اثر سهل انگاری رخ داده است. http://jamejamonline.ir/online/2320597565635782539/%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%84-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AD%D8%A7%D8%AF%D8%AB%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Wed, 16 Mar 2016 21:00:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937582222091292_S.jpg عصر امروز انفجار در یکی از پاساژ‌های بازار تهران سبب مصدومیت تعدادی از شهروندان شد. http://jamejamonline.ir/online/2320483801434799555/%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%85%D8%AC%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-39-%D8%AA%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Wed, 16 Mar 2016 18:41:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937504506587782_S.jpg فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری اعضای باندی که به سرقت مسلحانه از خودروی حامل 10میلیارد ریال وجه نقد در شهرستان پردیس کرده بودند، خبرداد و گفت: این عملیات با اقدام های گسترده اطلاعاتی در کمتر از 24ساعت انجام گرفت. http://jamejamonline.ir/online/2320444779025300442/%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA-%D9%85%D8%B3%D9%84%D8%AD%D8%A7%D9%86%D9%87-10%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86 Wed, 16 Mar 2016 18:30:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/05/24/635752362425017181_S.jpg تصویری از کبوتر نامه رسان در جنگ جهانی اول در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. http://jamejamonline.ir/online/2320324046319411545/%DA%A9%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%86-194-%D9%86%D9%81%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%AC%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Wed, 16 Mar 2016 15:46:20 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937380922504378_S.jpg شب گذشته یک دستگاه آمبولانس اورژانس تهران مورد اصابت نارنجک دست ساز قرار گرفت. http://jamejamonline.ir/online/2320320164048657447/%D8%A7%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AC%DA%A9-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%A8%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Wed, 16 Mar 2016 15:32:18 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937386884837743_S.jpg دختر جوانی که همزمان با قتل برادرش در شکنجه‌گاه پدر به کما فرو رفته بود از پرتگاه مرگ نجات یافت. http://jamejamonline.ir/online/2320131849908128682/%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%B4%DA%A9%D9%86%D8%AC%D9%87-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D9%81%D8%AA Wed, 16 Mar 2016 11:57:41 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937256266995745_S.jpg فیلمی که در ادامه می بینید لحظاتی از چهارشنبه سوری در ایران است که به صحنه هایی از فیلم جنگی شباهت دارد! http://jamejamonline.ir/nama/2319969646189281274/%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85 Wed, 16 Mar 2016 09:19:37 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937141343939566_S.jpg پسر سه ساله راز قتل مادرش توسط آشنای خانوادگی را فاش کرد. http://jamejamonline.ir/online/2319958413442966886/%D9%BE%D8%B3%D8%B1-3-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%82%D8%A7%D8%AA%D9%84-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%AF Wed, 16 Mar 2016 09:19:26 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/05/17/635746255909533363_S.jpg مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع 240 مورد حریق در چهارشنبه سوری امسال تا ساعت 22 امشب خبر داد. http://jamejamonline.ir/online/2319982247826314809/%D9%88%D9%82%D9%88%D8%B9-240-%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%86-3-%D9%86%D9%81%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA Wed, 16 Mar 2016 09:07:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937153736340607_S.jpg رئیس‌جمهور اکوادور بامداد چهارشنبه اعلام کرد یک فروند هواپیمای نظامی این کشور با 22 سرنشین سقوط کرده است. http://jamejamonline.ir/online/2319589707852773262/22-%DA%A9%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%B1 Wed, 16 Mar 2016 01:17:20 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635936877065872737_S.jpg مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت از مرگ نوجوان ۱۵ ساله رشتی بر اثر انفجار نارنجک دستی خبر داد. http://jamejamonline.ir/online/2319578989362322810/%D9%86%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AC%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D9%82%D9%85-%D8%B2%D8%AF Wed, 16 Mar 2016 01:03:35 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/12/26/635622172221351141_S.jpg سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه تعداد مصدومان به ۱۶۰ نفر در کل کشور رسیده است، گفت: متاسفانه یک دختر بچه‌ای ۳ ساله چند انگشت دست خود را به دلیل حوادث چهارشنبه سوری از دست داده است. http://jamejamonline.ir/online/2319481009332699934/%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B5%D8%AF%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%DB%B1%DB%B6%DB%B0-%D9%86%D9%81%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF Tue, 15 Mar 2016 23:08:22 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/12/28/635623521818678132_S.jpg پسر جوان وقتی تصور کرد توسط دو مرد میانسال مورد آزار و اذیت قرار گرفته است در نزاعی مرگبار قتل مرد 45 ساله را رقم زد. http://jamejamonline.ir/online/2319386731971708918/%D9%86%D8%B2%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%B1%DA%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86 Tue, 15 Mar 2016 21:30:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/11/05/635577428087909150_S.jpg تعداد آتش سوزی ها و حوادث شب چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف کلان شهر تهران تا ساعت 20 امشب به 137 مورد رسید که بدون تلفات جانی بود. http://jamejamonline.ir/online/2319369185994975287/46-%D9%85%D8%AC%D8%B1%D9%88%D8%AD-%D9%88-137-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A2%D8%AA%D8%B4%E2%80%8C%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84 Tue, 15 Mar 2016 20:57:30 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/12/26/635622172221351141_S.jpg رقم آتش‌سوز‌ی‌ها و حوادث ناشی از شب چهارشنبه آخر سال واقع در سطح شهر تهران که تا ساعت 19 و 30 دقیقه امشب به سامانه آتش‌نشانی اعلام شد به 107 مورد رسید که این حوادث تلفات جانی نداشت. http://jamejamonline.ir/online/2319338735213092225/%DB%B1%DB%B0%DB%B7-%D8%A2%D8%AA%D8%B4%E2%80%8C%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84 Tue, 15 Mar 2016 20:21:47 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/24/635935711380074766_S.jpg شمار آتش‌سوزی‌ها و حوادث ناشی از برگزاری شب چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف کلان‌شهر تهران تا ساعت ۱۹ امشب به ۶۸ مورد رسید. http://jamejamonline.ir/online/2319324477192482999/%DB%B6%DB%B8-%D8%AD%D8%A7%D8%AF%D8%AB%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87 Tue, 15 Mar 2016 20:06:43 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936261449684274_S.jpg سخنگوی اورژانس کشور، از فوت یک مرد ۴۵ ساله بر اثر ایست قلبی ناشی از انفجارهای مواد محترقه در حوادث چهارشنبه آخرسال خبر داد و گفت: تا این لحظه 27 نفر به اورژانس های پیش بیمارستانی (115) مراجعه کرده اند. http://jamejamonline.ir/online/2319257721698821390/%DB%B2%DB%B7-%D9%85%D8%B5%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%88-%D9%81%D9%88%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%DB%B4%DB%B5-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%82%D9%84%D8%A8%DB%8C Tue, 15 Mar 2016 18:51:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936254436909592_S.jpg سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه پرتاب یک نارنجک دستی از خارج به داخل خانه باعث انفجار شد، گفت: بر اثر این حادثه یک جوان ۲۰ ساله مصدوم شد. http://jamejamonline.ir/online/2319225866866741029/%D9%86%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AC%DA%A9%D8%8C-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%DB%B2%DB%B0-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF Tue, 15 Mar 2016 18:10:29 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936254352510292_S.jpg مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از مرگ 4 تن در جاده تسوج - شبستر خبر داد. http://jamejamonline.ir/online/2319092441923314666/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81-%D9%85%D8%B1%DA%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Tue, 15 Mar 2016 15:33:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936526478859693_S.jpg مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران از مجروح شدن دو مامور شهربان با چاقو در حین انجام وظیفه به دست ایادی مالکین یک بنای غیرمجاز خبر داد. http://jamejamonline.ir/online/2319046131370803341/%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Tue, 15 Mar 2016 14:44:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936497379532137_S.jpg دزد حرفه‌ای که با اقامت در شهرهای مختلف به فروشگاه‌های تلفن همراه دستبرد می‌زد، در آخرین دزدی خود دستگیر شد. http://jamejamonline.ir/online/2318736883993230015/%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%E2%80%8C%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D9%82-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87 Tue, 15 Mar 2016 08:35:38 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1392/09/17/635221373240023911_S.jpg مرد جوان در درگیری با داماد خانواده‌شان او را در شهرستان گناوه کشت. http://jamejamonline.ir/online/2318733448899156674/%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%8C-%D9%82%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%81-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B4%D8%AF Tue, 15 Mar 2016 08:31:04 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/02/15/635349092351054655_S.jpg مردی که با همدستی همسرش، زن سالخورده را برای سرقت طلاهایش کشته و جسدش را به آتش کشیده بودند، جزئیات جنایت خود را تشریح کرد. http://jamejamonline.ir/online/2318730850217239466/%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D8%B2%D9%88%D8%AC-%D8%AC%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%AA%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%B2%D9%86-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86 Tue, 15 Mar 2016 08:27:46 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/07/30/635811024156883458_S.jpg پدر کیف‌قاپی ایران که با چهره گریم‌شده به مرد طلافروش حمله و کیف 350 میلیونی او را سرقت کرده بود، هنگام اخاذی از طعمه خود شناسایی شد. http://jamejamonline.ir/online/2318725095887367013/%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA-%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D9%BE%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D9%84%D8%A7 Tue, 15 Mar 2016 08:24:04 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936271371799675_S.jpg پیرمرد مسلح با ورود به بانک ملی شعبه تجریش با تهدید کارکنان بانک 14 میلیون تومان سرقت کرد و گریخت. http://jamejamonline.ir/online/2318721628535142594/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D8%B3%D9%84%D8%AD%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9 Tue, 15 Mar 2016 08:18:33 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936268664829475_S.jpg توصیه می شود افراد حساس و زیر 18 سال فیلم را نبینند. با آنکه هر سال از آمار سوختگی‌ها و حوادث چهارشنبه آخر سال می‌شنویم، اما باز هم این آمار تکرار می‌شود و صحنه‌های دلخراشی ناشی از استفاده وسایل محترقه اتفاق می‌افتد. http://jamejamonline.ir/nama/2318008772929802469/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%AB-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D9%88 Tue, 15 Mar 2016 08:00:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/24/635935769201199979_S.jpg رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ازتصادف مرگبار میان سه‌دستگاه موتور سیکلت و اتوبوس در خیابان مفتح خبر داد. http://jamejamonline.ir/online/2318090731127679571/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81-%D9%85%D8%B1%DA%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%A8%D9%88%D8%B3-%D9%88-3-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%B3%DB%8C%DA%A9%D9%84%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%81%D8%AA%D8%AD-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Mon, 14 Mar 2016 20:05:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/24/635935821371989414_S.jpg گروگانگیری از صاحب باشگاه اسب سواری با آزادی گروگان و دستگیری گروگانگیران پایان یافت. http://jamejamonline.ir/online/2318033567148958359/%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D9%88%DA%AF%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-5-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C Mon, 14 Mar 2016 18:55:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/11/08/635580458424560095_S.jpg رونق بازار خرید و فروش مواد محترقه با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال در شهر تهران http://jamejamonline.ir/image/2317992168999266579/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D8%B1%D9%82%D9%87 Mon, 14 Mar 2016 18:03:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/24/635935755632813046_S.jpg تعداد 17 انسان که به‌صورت قاچاق در لابه‌لای بار شمش آلومینیوم جاسازی شده بودند با کمک دستگاه‌های ایکس‌ری کامیونی گمرک ایران کشف شدند. http://jamejamonline.ir/online/2317918885669011511/%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-17-%D9%86%D9%81%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%B4-%D8%A2%D9%84%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%85-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Mon, 14 Mar 2016 16:38:26 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/24/635935703144747111_S.jpg چتربازی، یکی از هیجان انگیزترین کارهاست که به راحتی می تواند به وحشتناک ترین اتفاق تبدیل شود. http://jamejamonline.ir/nama/2317871876176728887/%D8%AD%D8%A7%D8%AF%D8%AB%DB%80-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%B1%D9%87-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C Mon, 14 Mar 2016 15:49:15 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/24/635935671169045954_S.jpg نخستین روز هفته در مشهد با خودکشی یک مرد جوان، کشف جسد زنی در خیابان و قتل هولناک مردی در میان شعله‌های آتش همراه بود. http://jamejamonline.ir/online/2317500359111016766/%D9%85%D8%AB%D9%84%D8%AB-%D9%82%D8%AA%D9%84%D8%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D9%81%D9%88%D8%AA-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%88%DA%A9 Mon, 14 Mar 2016 12:15:55 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/12/27/635623144577660394_S.jpg این فیلم که لجبازی دو راننده را در یک بزرگراه نشان می دهد به اندازه ای گویا است که نیاز به توضیح ندارد. http://jamejamonline.ir/nama/2311885774878126060/%D8%B9%D8%A7%D9%82%D8%A8%D8%AA-%D9%84%D8%AC%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C Mon, 14 Mar 2016 12:00:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/19/635931470755083511_S.jpg در این فیلم بیننده شاهد صحنه‌هایی از افتادن کابل برق روی یک موتور سوار خواهد بود که موجب برق گرفتگی و سوختن او می‌شود. http://jamejamonline.ir/nama/2310498266366467091/%D8%A8%D8%B1%D9%82-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 139 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 14:45

پنج شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 10:46

عصر روز گذشته (چهارشنبه 26 اسفند) انفجار در پاساژ سه طبقه طلا در بازار تهران رخ داد که باعث زخمی شدن 39 تن شد که ‌24 نفر از این مجروحان به بیمارستان سینا و 8 تن به بیمارستان لقمان منتقل شده و 7 نفر نیز به صورت سرپایی در بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار گرفتند.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 134 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 4:40

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس راهور، سرهنگ مراد مرادی افزود: این تصادف در ساعت هشت صبح امروز در محدوده جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) بالاتر از رسالت روی داد که در جریان آن یک دستگاه وانت کاپرا با یک مرد ۲۸ ساله برخورد کرد که عابر پیاده در دم فوت می کند.

وی خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد عدم توجه به جلو از جانب راننده وانت و ۵۰ درصد عبور از عرض بزرگراه از سوی عابر پیاده علت این حادثه بود.

سرهنگ مرادی به رانندگان توصیه کرد تا در حین رانندگی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه در مسیرها تردد کنند تا از بروز این حوادث دلخراش جلوگیری شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: عابران پیاده نیز هنگام عبور از عرض بزرگراه ها از پل عابر پیاده استفاده کنند.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 164 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 4:40

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ علیرضا آذرخش، سرپرست معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتا با هشدار به مسافران نوروزی درباره جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی از طریق اینترنت رایگان، گفت:

بسیاری از هموطنان در ایام نوروز و در سفر، با لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود در هرکجا به اینترنت رایگان وصل می‌شوند، اما غافل از این‌که بسیاری از هکرها از طریق همین اینترنت رایگان اقدام به سرقت اطلاعات شخصی افراد می‌کنند.

بیشتر هکرها در مراکز اقامتی بین راهی و توریستی با اینترنت‌های رایگان و بدون‌رمز عبور براحتی به اطلاعات افراد دسترسی پیدا می‌کنند.

به دلیل همزمانی استفاده چند نفر از یک دستگاه مجرمان نامریی براحتی سایت‌های دیده شده را مشاهده و دستگاه شما را هک می‌کنند.

وی درباره را‌ه‌های جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی هنگام سفر گفت: بهتر است تمامی اطلاعات مهم و شخصی خود را قبل از سفر در یک هارد یا فلش تخلیه کرده و این اطلاعات را همراه خود به سفر نبرید.

همچنین اگر در طول روز قصد دارید از اینترنت باز و رایگان استفاده کنید، روی دستگاه خود دیوار آتشین(فایر وال) را نصب کنید.

سرپرست معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتا به مسافران نوروزی توصیه کرد هنگام سفر برای لپ‌تاپ، تبلت و تلفن همراه خود از رمزهای ترکیبی و پیچیده مانند حروف، علائم و عدد استفاده کنند تا در صورت سرقت کسی نتواند به اطلاعاتشان دست یابد.

همچنین بهتر است در هنگام سفر به جای اعتماد و استفاده از اینترنت رایگان بدون رمز از بسته‌های اینترنت اپراتورها استفاده شود.

راه‌های ورود دزدان به خانه

هر ساله همزمان با سفرهای نوروزی و نشاط مردم عده‌ای از هموطنان قبل و در هنگام سفر دغدغه سرقت از خانه‌هایشان را دارند. آمار پلیس نشان می‌دهد بیشترین جرم ثبت شده در نوروز سرقت از خانه‌هاست.

موضوعی که دغدغه مسافران نوروزی را دو برابر کرده است. گرچه سارقان همیشه یک گام جلوتر از پلیس بوده و هربار روش جدیدی را برای ارتکاب سرقت استفاده می‌کنند، اما هموطنان با رعایت چند نکته ساده به‌راحتی می‌توانند از نفوذ سارقان به خانه‌شان و سرقت جلوگیری کنند.

سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان این‌که بزرگ‌ترین عامل وسوسه‌کننده سارق برای سرقت از خانه‌ها نگهداری طلا، ارز و پول نقد است، گفت: بهترین راه برای ناکام گذاشتن سارقان از سرقت، نگهداری پول و لوازم با ارزش در صندوق امانات بانک‌هاست.

سارقان در سال‌های اخیر دیگر به دنبال تلویزیون، یخچال و مبل نیستند و چون ریسک سرقت از خانه زیاد است سعی می‌کنند لوازم کم‌حجم و با ارزش را سرقت کنند.

اگر سارقی برای سرقت وارد منزلی شود ابتدا سراغ جای پول و طلا می‌رود و اگر در منزل پول و طلا پیدا نکند محل را ترک می‌کند.

برخی‌ها فکر می‌کنند خانه امن‌ترین جا برای نگهداری پول و طلاست در حالی‌که سارق با حس قوی‌ای که دارد، براحتی با ورود به هر خانه‌ای ابتدا سراغ محل نگهداری پول و طلا می‌رود.

وی ادامه داد: هموطنان هنگام رفتن به مسافرت حتما از چراغ‌های تایمردار در خانه استفاده کنند تا در طول شبانه‌روز به تناوب نور خانه تامین شود.

همچنین می‌توانید در مدت سفر، خانه را به یک فرد امین سپرده تا در طول روز از آن مراقبت کند. البته باید در این مورد نیز تمام درهای اتاق‌ها قفل شده و فقط کلید ورودی خانه در اختیار آن فرد قرار گیرد.

کلید را به هیچ عنوان در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید و هیچ‌گاه آن را در زیر جا کفشی، زیر گلدان یا بالای در قرار نداده و همراه خود ببرید.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران، بهتر است در روزهای سفر از قفل‌های ضدسرقت و درهای آکاردئونی استفاده شود.

همچنین باید تمام منافذ ورودی خانه مثل کانال کولر، پنجره‌ها و در بالکن مسدود شود. بهتر است تمام قفل‌هایی که کلید یدک آنها را گم کرده یا در گذشته در اختیار افراد دیگر قرار داده‌اید تعویض کنید.

دزدان عید هم خودرو می‌دزدند

یکی از دغدغه‌های دیگر هموطنان در نوروز سرقت خودرو و لوازم داخل آن است. سردار عباسعلی محمدیان در مورد مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از سرقت خودرو در ایام پایانی سال و در سفرهای نوروزی گفت: اولین اصل که باید از سوی رانندگان رعایت شود این است که اوراق شناسایی خودرو و خود را داخل ماشین قرار ندهند.

در بسیاری از موارد قرار دادن بسته یا کیفی در داخل خودرو دزد را به طمع انداخته و خود عاملی برای ارتکاب سرقت شده است.

همیشه باید در خودرو را بعد از پیاده شدن به خوبی قفل کرده و از بالا بودن شیشه‌ها اطمینان پیدا کنید.

متاسفانه بسیاری از رانندگان در پارکینگ خانه از قفل کردن در خودداری می‌کنند که همین موضوع باعث می‌شود سارق براحتی با ورود به خانه، سرقت انجام دهد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین اصل در پیشگیری از سرقت رعایت مسائل ایمنی است. خودرو باید بدون شک به تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال و سوئیچ مخفی که سرقت را به تاخیر می‌اندازد، مجهز باشد.

همچنین نباید خودرو را به بهانه این‌که فرد پیر یا کودکی داخل ماشین است روشن رها کرده و به خرید رفت.

بارها دیده شده سارقان خودرو را با وجود نفر در داخل آن به سرقت برده‌اند. گاهی افرادی به بهانه این‌که مسافر هستند در صبح‌های زود و اواخر شب پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی را مطرح می‌کنند که نباید به آنها توجه کرد. همچنین در تمامی ایام سال بویژه نوروز از سوار کردن افراد ناشناس خودداری کنید.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به چند روش سارقان برای سرقت خودرو در نوروز گفت: گاهی سارقان به عنوان مسافر سوار خودرو شده و با تعارف کردن خوراکی و نوشیدنی راننده را بیهوش کرده و اقدام به سرقت می‌کنند.

همچنین این دسته از مجرمان اخیرا با استفاده از خوشبوکننده‌ها و درخواست بو کردن آن اقدام به بیهوش کردن طعمه و سرقت خودرو می‌کنند. به هیچ وجه در هنگام رانندگی از گرفتن خوردنی و آشامیدنی از مسافر خودداری کنید.

یکی دیگر از راه‌های سرقت خودرو در نوروز در پوشش خانوادگی است. در این روش سارقان با اعضای خانواده خودرو را به مقصدی حاشیه‌ای به صورت دربست کرایه کرده و در نیمه راه دست به سرقت آن می‌زنند.

محمدیان از شهروندان خواست در هنگام سفر خودرو را در پارکینگ خانه قرار دهند و درصورتی که پارکینگ خصوصی یا عمومی در نزدیکی محل سفر وجود ندارد، خودرو در معرض دید قرار گیرد.

همچنین اگر برای چند لحظه از خودرو خارج می‌شوید حتما درهای آنها را قفل کنید تا گرفتار سارقان لوازم داخل خودرو نشوید. بارها مشاهده شده لوازم داخل خودرو در چند دقیقه خارج شدن راننده از خودرو برای انجام کاری سرقت شده است.

وی در پایان در مورد تظاهر به بیماری یا خوابیدن افراد در کنار جاده هشدار داد و از رانندگان خودروهای شخصی خواست به هیچ عنوان افراد غریبه را در کنار جاده سوار خودرو نکنند.

ضمیمه تپش

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 155 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 4:40

جام جم آنلاینجام جم آنلاینمراقب اینترنت رایگان باشیدتصادف مرگبار در اتوبان امام علی (ع) با عابر پیاده

http://www.jamejamonline.ir Jamejam Daily Fa /Areas/Online/Content/Theme/Default/Images/logo.png http://Jamejaonline.ir Jamejam Daily

در نوروز بسیاری از مسافران هنگام سفر از اینترنت رایگان هتل‌ها و مراکز تفریحی استفاده می‌کنند؛ موضوعی که گر چه در نگاه اول نشاندهنده خدمات خوب است، اما در این میان عده‌ای سودجو به راحتی با استفاده از وای‌فای رایگان دست به سرقت اطلاعات مسافران می‌زنند. http://jamejamonline.ir/online/2320173642793120390/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%82%D8%A8-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF Thu, 17 Mar 2016 19:00:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937285513425495_S.jpg رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یک دستگاه وانت کاپرا با با یک مرد ۲۸ ساله در بزرگراه امام علی (ع) تهران خبر داد و گفت: این تصادف منجر به فوت عا

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 119 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 1:42

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ علیرضا آذرخش، سرپرست معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتا با هشدار به مسافران نوروزی درباره جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی از طریق اینترنت رایگان، گفت:

بسیاری از هموطنان در ایام نوروز و در سفر، با لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود در هرکجا به اینترنت رایگان وصل می‌شوند، اما غافل از این‌که بسیاری از هکرها از طریق همین اینترنت رایگان اقدام به سرقت اطلاعات شخصی افراد می‌کنند.

بیشتر هکرها در مراکز اقامتی بین راهی و توریستی با اینترنت‌های رایگان و بدون‌رمز عبور براحتی به اطلاعات افراد دسترسی پیدا می‌کنند.

به دلیل همزمانی استفاده چند نفر از یک دستگاه مجرمان نامریی براحتی سایت‌های دیده شده را مشاهده و دستگاه شما را هک می‌کنند.

وی درباره را‌ه‌های جلوگیری از سرقت اطلاعات شخصی هنگام سفر گفت: بهتر است تمامی اطلاعات مهم و شخصی خود را قبل از سفر در یک هارد یا فلش تخلیه کرده و این اطلاعات را همراه خود به سفر نبرید.

همچنین اگر در طول روز قصد دارید از اینترنت باز و رایگان استفاده کنید، روی دستگاه خود دیوار آتشین(فایر وال) را نصب کنید.

سرپرست معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتا به مسافران نوروزی توصیه کرد هنگام سفر برای لپ‌تاپ، تبلت و تلفن همراه خود از رمزهای ترکیبی و پیچیده مانند حروف، علائم و عدد استفاده کنند تا در صورت سرقت کسی نتواند به اطلاعاتشان دست یابد.

همچنین بهتر است در هنگام سفر به جای اعتماد و استفاده از اینترنت رایگان بدون رمز از بسته‌های اینترنت اپراتورها استفاده شود.

راه‌های ورود دزدان به خانه

هر ساله همزمان با سفرهای نوروزی و نشاط مردم عده‌ای از هموطنان قبل و در هنگام سفر دغدغه سرقت از خانه‌هایشان را دارند. آمار پلیس نشان می‌دهد بیشترین جرم ثبت شده در نوروز سرقت از خانه‌هاست.

موضوعی که دغدغه مسافران نوروزی را دو برابر کرده است. گرچه سارقان همیشه یک گام جلوتر از پلیس بوده و هربار روش جدیدی را برای ارتکاب سرقت استفاده می‌کنند، اما هموطنان با رعایت چند نکته ساده به‌راحتی می‌توانند از نفوذ سارقان به خانه‌شان و سرقت جلوگیری کنند.

سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان این‌که بزرگ‌ترین عامل وسوسه‌کننده سارق برای سرقت از خانه‌ها نگهداری طلا، ارز و پول نقد است، گفت: بهترین راه برای ناکام گذاشتن سارقان از سرقت، نگهداری پول و لوازم با ارزش در صندوق امانات بانک‌هاست.

سارقان در سال‌های اخیر دیگر به دنبال تلویزیون، یخچال و مبل نیستند و چون ریسک سرقت از خانه زیاد است سعی می‌کنند لوازم کم‌حجم و با ارزش را سرقت کنند.

اگر سارقی برای سرقت وارد منزلی شود ابتدا سراغ جای پول و طلا می‌رود و اگر در منزل پول و طلا پیدا نکند محل را ترک می‌کند.

برخی‌ها فکر می‌کنند خانه امن‌ترین جا برای نگهداری پول و طلاست در حالی‌که سارق با حس قوی‌ای که دارد، براحتی با ورود به هر خانه‌ای ابتدا سراغ محل نگهداری پول و طلا می‌رود.

وی ادامه داد: هموطنان هنگام رفتن به مسافرت حتما از چراغ‌های تایمردار در خانه استفاده کنند تا در طول شبانه‌روز به تناوب نور خانه تامین شود.

همچنین می‌توانید در مدت سفر، خانه را به یک فرد امین سپرده تا در طول روز از آن مراقبت کند. البته باید در این مورد نیز تمام درهای اتاق‌ها قفل شده و فقط کلید ورودی خانه در اختیار آن فرد قرار گیرد.

کلید را به هیچ عنوان در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید و هیچ‌گاه آن را در زیر جا کفشی، زیر گلدان یا بالای در قرار نداده و همراه خود ببرید.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران، بهتر است در روزهای سفر از قفل‌های ضدسرقت و درهای آکاردئونی استفاده شود.

همچنین باید تمام منافذ ورودی خانه مثل کانال کولر، پنجره‌ها و در بالکن مسدود شود. بهتر است تمام قفل‌هایی که کلید یدک آنها را گم کرده یا در گذشته در اختیار افراد دیگر قرار داده‌اید تعویض کنید.

دزدان عید هم خودرو می‌دزدند

یکی از دغدغه‌های دیگر هموطنان در نوروز سرقت خودرو و لوازم داخل آن است. سردار عباسعلی محمدیان در مورد مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از سرقت خودرو در ایام پایانی سال و در سفرهای نوروزی گفت: اولین اصل که باید از سوی رانندگان رعایت شود این است که اوراق شناسایی خودرو و خود را داخل ماشین قرار ندهند.

در بسیاری از موارد قرار دادن بسته یا کیفی در داخل خودرو دزد را به طمع انداخته و خود عاملی برای ارتکاب سرقت شده است.

همیشه باید در خودرو را بعد از پیاده شدن به خوبی قفل کرده و از بالا بودن شیشه‌ها اطمینان پیدا کنید.

متاسفانه بسیاری از رانندگان در پارکینگ خانه از قفل کردن در خودداری می‌کنند که همین موضوع باعث می‌شود سارق براحتی با ورود به خانه، سرقت انجام دهد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین اصل در پیشگیری از سرقت رعایت مسائل ایمنی است. خودرو باید بدون شک به تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال و سوئیچ مخفی که سرقت را به تاخیر می‌اندازد، مجهز باشد.

همچنین نباید خودرو را به بهانه این‌که فرد پیر یا کودکی داخل ماشین است روشن رها کرده و به خرید رفت.

بارها دیده شده سارقان خودرو را با وجود نفر در داخل آن به سرقت برده‌اند. گاهی افرادی به بهانه این‌که مسافر هستند در صبح‌های زود و اواخر شب پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی را مطرح می‌کنند که نباید به آنها توجه کرد. همچنین در تمامی ایام سال بویژه نوروز از سوار کردن افراد ناشناس خودداری کنید.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به چند روش سارقان برای سرقت خودرو در نوروز گفت: گاهی سارقان به عنوان مسافر سوار خودرو شده و با تعارف کردن خوراکی و نوشیدنی راننده را بیهوش کرده و اقدام به سرقت می‌کنند.

همچنین این دسته از مجرمان اخیرا با استفاده از خوشبوکننده‌ها و درخواست بو کردن آن اقدام به بیهوش کردن طعمه و سرقت خودرو می‌کنند. به هیچ وجه در هنگام رانندگی از گرفتن خوردنی و آشامیدنی از مسافر خودداری کنید.

یکی دیگر از راه‌های سرقت خودرو در نوروز در پوشش خانوادگی است. در این روش سارقان با اعضای خانواده خودرو را به مقصدی حاشیه‌ای به صورت دربست کرایه کرده و در نیمه راه دست به سرقت آن می‌زنند.

محمدیان از شهروندان خواست در هنگام سفر خودرو را در پارکینگ خانه قرار دهند و درصورتی که پارکینگ خصوصی یا عمومی در نزدیکی محل سفر وجود ندارد، خودرو در معرض دید قرار گیرد.

همچنین اگر برای چند لحظه از خودرو خارج می‌شوید حتما درهای آنها را قفل کنید تا گرفتار سارقان لوازم داخل خودرو نشوید. بارها مشاهده شده لوازم داخل خودرو در چند دقیقه خارج شدن راننده از خودرو برای انجام کاری سرقت شده است.

وی در پایان در مورد تظاهر به بیماری یا خوابیدن افراد در کنار جاده هشدار داد و از رانندگان خودروهای شخصی خواست به هیچ عنوان افراد غریبه را در کنار جاده سوار خودرو نکنند.

ضمیمه تپش

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 148 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 22:03

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس راهور، سرهنگ مراد مرادی افزود: این تصادف در ساعت هشت صبح امروز در محدوده جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) بالاتر از رسالت روی داد که در جریان آن یک دستگاه وانت کاپرا با یک مرد ۲۸ ساله برخورد کرد که عابر پیاده در دم فوت می کند.

وی خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد عدم توجه به جلو از جانب راننده وانت و ۵۰ درصد عبور از عرض بزرگراه از سوی عابر پیاده علت این حادثه بود.

سرهنگ مرادی به رانندگان توصیه کرد تا در حین رانندگی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه در مسیرها تردد کنند تا از بروز این حوادث دلخراش جلوگیری شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: عابران پیاده نیز هنگام عبور از عرض بزرگراه ها از پل عابر پیاده استفاده کنند.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 19:30

به گزارش جام جم ، سرهنگ ابراهیم قربانزاده عنوان کرد: روز گذشته ماموران پلیس با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک، طرح برخورد با قاچاقچیان آبزیان را در این شهرستان به اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: در این طرح 25 کوسه‌ ماهی و دو دلفین از قاچاقچیان کشف شد و در اختیار اداره حفاظت محیط زیست قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ارزش حیوانات کشف شده را 25 میلیارد ریال اعلام کرد.

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 15:16

به گزارش جام جم آنلاین،در آن زمان با قناعت‌ورزی و مدیریت مخارج‌مان با هر سختی و مشکلاتی هم که شده آن دوران را با موفقیت به سر رسانده‌ایم.

اما حقیقت این است که همیشه استثناهایی وجود دارند که در شرایط مشابه برخلاف جریان آب شنا می‌کنند و دیگران را انگشت به دهان می‌گذارند.

سوژه این هفته تپش نیز سرگذشت انسان های نه‌چندان عاقلی است که در بحران مالی بعیدترین گزینه برای رهایی از فقر را انتخاب کرده‌اند.

بچه در مقابل آیفون

یک زوج جوان چینی پس از فروختن نوزاد خود برای خرید گوشی آیفون و دیگر لوازم لوکس، برای عمل زشت‌شان به سال‌ها حبس در زندان محکوم شدند.

بعدها پس از اعترافات این زوج مشخص شد که آنها قبل از تولد نوزاد خود اقدام به تبلیغات در روزنامه ها برای فروش او به ازای 50000ین کرده‌اند.

مقامات قضایی گفته‌اند که این زوج،‌ باردار بودن زن را برای جلوگیری از دخالت دیگران، آشنایان و دوستانشان مخفی کرده و برای توضیح علت برآمدگی شکم زن نیز از بهانه تومور استفاده کرده بودند.

گفتنی است که این خانواده بی‌عاطفه، نوزاد یک روزه‌شان را به خریداری که بالاترین قیمت را به آنها پیشنهاد داده بود، فروختند.

این زوج در دادگاه ادعا کردند که بهترین کار را برای کودکشان انجام داده‌اند، چرا که آنها درآمد ثابت نداشتند و بسختی می‌توانستند از او مراقبت کنند.

آنها در ادامه اظهار کردند با امید این که کودکشان در خانه‌ای راحت با شرایط مناسب مستقر شود و پرورش یابد و همچنین از امکانات تحصیلی مناسب در آینده برخوردار شود دست به فروش او زدند.

آنها مدعی بودند که کودکشان را برای پول از خود دور نکرده‌اند، بلکه این کار را برای امنیت بیشتر او انجام داده‌اند.

بررسی تراکنش مالی آنها نشان داد، دقایقی بعد از فروش بچه، این زوج جوان مقدار زیادی پول را به صورت آنلاین صرف خرید اجناس لوکس و غیرضروری مثل گوشی آیفون ویک جفت کتانی مارک‌دار کرده‌اند.

این اولین‌باری نیست که مردم چین برای خرید محصولات شرکت اپل دست به اقدامات غیرعقلانی می‌زنند. چندین مورد دیگر از این قبیل اقدامات به دور از منطق برای خرید محصولات مارک‌دار در چین گزارش شده است.

او برای آیپد جان می‌دهد

همان‌طور که می‌دانید محصولات شرکت اپل به طور گسترده‌ای در بازار‌های جهانی از جمله چین رایج است، اما به‌دلیل بالا بودن قیمت آنها هر کسی توان مالی خرید آنها را در چین ندارد.

به همین دلیل یک نوجوان که از خریدن یک آیپد و یک آیفون ناامید شده بود کلیه خود را به برای خرید آنها به قیمت فقط 3300 دلار فروخت!

در پی این ماجرا هر پنج نفری که در این عمل غیرعقلانی و انسانی دست داشتند از جمله پزشک جراح، دستگیر شدند.

این پزشک که در جنوب چین زندگی می‌کند برای جراحی پسر 17 ساله و خارج کردن کلیه او، به جریمه‌ای حدود 220000 ین محکوم شد.

براساس اخبار موجود در رسانه ها وضع جسمی‌این نوجوان به دلیل عوارض بعد از عمل و نارسایی های کلیوی روز به روز وخیم‌تر می‌شود.

شاکیان پرونده در شهر چنزهو گفتند که یکی از متهمان در ازای دریافت مبلغی پول قرارها و امکانات عمل پیوند را ساماندهی کرده است.

او فقط 22000ین از آن پول هنگفت را به نوجوان داده و بقیه را با پزشک جراح تقسیم کرده است.

نوجوان مذکور که فقط با نام خانوادگی ونگ در رسانه ها معرفی شده است، اهل آنهوی، یکی از شهر های فقیرنشین چین است.

ماجرای فروش کلیه این نوجوان زمانی فاش شد که مادر او در مورد نحوه خریدگوشی و آیپد و چگونگی فراهم کردن مبلغ آنها او را مورد بازخواست قرار داد. متاسفانه باید گفت که در حال حاضر ونگ از بیماری نارسایی کلیوی رنج می‌برد.

راضی کردن همسر به هر قیمت

همان‌طور که می‌دانید در دنیای پر زرق و برق امروزی کم نیستند افرادی که دیوانه وار عاشق خریدن اجناس مارک دار هستند.

هرچند نمی‌توان به‌طور مطلق به این علاقه نظر منفی داشت، اما این شیفتگی زمانی جنبه منفی به خود می‌گیرد که اشخاص برای رسیدن به این اجناس دست به کارهای غیرمنطقی و احمقانه بزنند.

موضوع این بخش راجع به مردی بیست‌وهفت ساله به نام پارک است که به دلیل نداشتن پول کافی برای خرید هدیه‌ای برای نامزدش اقدام به فروش کلیه خود کرد.

این جوان درباره این موضوع می‌گوید: «با وجود این که مشغول به انجام کارهای پاره وقت بودم و در کنار آن به عنوان معلم خصوصی تدریس می‌کردم، بازهم توان مالی لازم برای خرید کیف مارک دار مورد علاقه نامزدم را نداشتم.

در یکی از روزها پشت دردستشویی بیمارستانی یادداشتی تحت عنوان نیاز به اهداکننده عضو یافتم و آنجا بود که فکرفروختن کلیه به ذهنم خطور کرد و دست به این کار زدم.»

البته این روزها پارک از کاری که انجام داده بسیار پشیمان است و می‌گوید که احمقانه ترین اشتباه دنیا را مرتکب شده، چرا که آن کیف قیمتی نتوانست ضامن پایداری عشقشان شود و مدتی بعد، آنها از هم جدا شدند و از این ارتباط نافرجام کلیه‌ای از دست رفته برای پارک به یادگار ماند.

دختری که چوب حراج به موهایش زد

ناتاشا مورایز، دختر جوانی اهل شهر شنتی در ریو دجنیرو است که در 12 سالگی به خاطر موهای بسیار بلندش به راپانزل دنیای واقعی مشهور شد.

هر کسی غیر از ناتاشا اگر صاحب چنین موهای بلند و زیبایی بود به‌خاطر شهرتش هم که شده هیچ گاه فکر کوتاه کردن آنها به سرش نمی‌زد.

اما ناتاشا رویای بزرگ‌تری داشت که به خاطرش دست از موهای زیبایش کشید. رویای او داشتن خانه‌ای بزرگ برای آسایش پدر و مادرش بود پس به سمت نزدیک‌ترین آرایشگاه محله‌شان رفت و تمام موهایش را به ازای گرفتن مبلغی پول، فروخت.

این دختر نوجوان وقتی گیسوان بلند یک مترو 60 سانتی‌اش را برای اولین‌بار کوتاه کرد برای آنها خیلی گریه کرد .

خیلی‌ها این عکس‌العمل ناتاشا را نوعی سوگواری و وداع با موهای 12 ساله‌اش می‌دانند . اما در حال حاضر او از کاری که انجام داده، پشیمان نیست و به گفته خودش موهای او زندگی جدیدی برای وی رقم زد.

شستن موهای او هر هفته چهار ساعت به طول می‌انجامید و یک ساعت و نیم او در روز صرف شانه زدن موهایش می‌شد که همه اینها زندگی را برای او دشوار کرده بود.

اما در حال حاضر آن موهای بلند تبدیل به مویی 40 سانتی شده که براحتی می‌توان آن را از پشت بست و شستن آن نیز تنها پنج دقیقه زمان می‌برد .

همه اینها دست به دست هم داده تا زندگی برای ناتاشا آسان‌تر شود. ناتاشا خود در این باره می‌گوید: «وقتی وارد آرایشگاه شدم در ابتدا فقط گریه می‌کردم.

ترسیده بودم و دوست نداشتم موهایم را کوتاه کنم و بیشتر از آن می‌ترسیدم که مقدار پولی که لازم دارم را به‌دست نیاورم.

اما کوتاه کردن آنها زندگی جدیدی به من بخشید، قبل از این هر بار که به بیرون از خانه می‌رفتم همیشه ترس این را داشتم که ممکن است کسی موهایم را از پشت بکشد یا این‌که کسی آنها را قیچی کند.

اما حالا کارهای فراوانی می‌توانم انجام دهم که قبل از این نمی‌توانستم. در حال حاضر در حال یاد گرفتن دوچرخه‌سواری هستم و آزادی از دست رفته‌ام را بازیافته‌ام.

من حالت فعلی را به زندگی گذشته‌ام ترجیح می‌دهم. قصد دارم زبان انگلیسی و اسپانیایی یاد بگیرم و هر موقع دلم خواست به ساحل برم و بدون ترس از خیس و خراب شدن موهایم شنا کنم.»

در حال حاضر خانواده ناتاشا قصد دارند خانه جدیدی در شهرشان بسازند، خانه‌ای زیبا به همراه اتاقی دلباز و پنجره‌ای اختصاصی برای پرنسس ناتاشا.

آنها حالا می‌توانند با خیال راحت پنکه را روشن کنند، چرا که قبل از آن ترس گرفتن موهای ناتاشا میان پره‌های پنکه مانع از انجام این کار می‌شد.

در حال حاضر با این‌که موهای ناتاشا دیگر به بلندی سابق نیست، اما دوستان هم مدرسه‌ای‌اش هنوز او را با نام مستعارش، راپانزل صدا می‌زنند.

دینا فراهانی

ضمیمه تپش

خلاصه حوادث اینجا...
ما را در سایت خلاصه حوادث اینجا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان hamidjan بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 15:16